Oficjalny sklep Encore4u.pl

czwartek, 11 czerwca 2015

TOP6 najdroższych torebek świata


Drogie Czytelniczki, przed Wami najdroższe torebki na świecie. Tworzone ręcznie, oczywiście wykonany z jak najbardziej ekskluzywnych materiałów. Patrząc na nie nasuwa się pytanie " Jak je traktować? Czy jako zwykłe produkty czy dzieła sztuki?"

6. Birkin Bag Hermès



Kolejna perełka od Hermès, a jednocześnie kolejny sukces modelu Birkin Bag.  Ta limitowa wersja została sprzedana za… $222 912. Wykonana ze skóry krokodyla, w kolorze fuksji, dodatkowo przyozdobiona 18-karatowym złotem i diamentami.


5. Lana Marks Cleopatra Bag



Kopertówka Cleopatra marki Lana Marks to koszt rzędu…$250 000.  Raz w roku na rynek wypuszczany jest tylko jeden model - co roku inny. Najdroższy z nich został wykonany ze skóry aligatora w odcieniu metalicznego srebra. Klamra to 18-karatowe białe złoto i 1500 czarnych i białych diamentów.

4. Chanel  Diamond Forever 




Diamonds forever to najdroższa torebka od Chanel – jej koszt to $261 000. Jest wykonana z cienkiej skóry krokodyla. Ozdobiono ją 334 diamentami, a sam łańcuszek stworzono z białego złota.

3. Birkin Bag Hermès



Kolejna Birkin Bag od Hermès. Tym razem użyta została skóra krokodyla albinosa, wysadzana diamentami i złotem. Ta limitowa wersja warta jest $435 000.

2. Hermès Birkin Bag by Ginza Tanaka




Najdroższa torebka od Hermesa powstała przy współpracy z japońskim projektantem, Ginza Tanaka – kosztuje $1 900 000. Stworzono ją z platyny i 2000 diamentów. Torebkę przyozdabia  8-karatowy diament w kształcie gruszki, który można nosić też jako broszkę. Dodatkowe zastosowanie ma też łańcuszek z diamentów – po odpięciu może stać się bransoletką lub naszyjnikiem.

1. Mouawad’s 1001 Nights Diamond Purse


 
A oto najdroższa torebka świata! Wykonana jest z 18-karatowego złota, 56 diamentów różowych, 105 diamentów żółtych i 4356 bezbarwnych. Dziesięciu artystów pracowało nad nią ponad osiem tysięcy godzin. Takie cudeńko warte jest $3 800 000!

A Wy? Co myślicie o tak drogich torebkach? 


13 komentarzy:

  1. Są piękne ale... no cóż! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żeby chociaż one jakieś ładne były...w ogóle mi się nie podobają :D żal kasy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się jakoś nie podobają :D Nie mam aż takiego parcia na marki. Pewnie chciałabym mieć Korsa czy Louisa ale ... mam H&M :D Pozdrawiam :)

    http://beautystyle-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po Korsa zapraszam do naszego sklepu - www.encore4u.pl ;)

      Usuń
  4. Szczerze mówiąc nawet ładne nie są, ewentualnie ta Channel, biała, jakoś wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog, śiczne zdjęcia i wystrój.

    Zapraszam na mojego: wikiandmarta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chanel Diamond Forever jest świetna :) P

    OdpowiedzUsuń
  7. jak dla mnie? gdybym taką na targu za 3 zł zobaczyła to ani jednej z nich bym nie kupiła ;) Wiadome diamenciki robią furore i to one kosztują jak sam znaczek na torbie.

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy byśmy tyle nie dały, ale tzw. 'podróby' też są spoko!:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka z diamentami... to jest coś! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są! :) Jak na razie zaoszczędziłam na Louisa V. i Chanel, ale przynajmniej posłużą na lata :) A te wyżej - nie wiadomo czy wszystkie byłyby dobrej jakości i czy w ogóle warto inwestować :)

    Za komentarz odwdzięczam się obserwacją i trzema komentarzami :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze, w życiu bym sobie nie kupiła takiej torebki... nie w tym życiu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy post! Pamiętam jak robiłam u siebie najdroższe lakiery świata, miałam świetny fun przygotowując to ;)
    Jednak nie kupiłabym żadnej, głównie dlatego że szkoda mi tych biednych animatorów, które nie mogą żyć spokojnie bo ktoś chce nową torebkę. Straszne!
    A reszta mi się zwyczajnie nie podoba, nie paaowalyby do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń