Oficjalny sklep Encore4u.pl

środa, 29 kwietnia 2015

Jak dobrać torebkę do sylwetki "Jak wybrać torebkę idealną? Poradnik cz.2"

   
   

    Dobrze dopasowana torebka potrafi zdziałać cuda. Zakryje mankamenty figury, odciągnie uwagę od tego z czego nie jesteśmy dumne albo zmieni naszą sylwetkę. 
    Ogólna zasada jest taka: wysokie i pulchniejsze osoby wybierają modele większe, a niższe i szczuplejsze szukają mniejszych modeli. 
Oto parę z dobrych, sprawdzonych torebkowych trików.

Jeżeli jesteś...
szczupła i niska
- idealna będzie niewielka torebka lub duża, ale tylko i wyłącznie z długimi rączkami do noszenia na ramieniu.

szczupła i wysoka
- wybierz duże "worki" sięgające do bioder albo  niewielką torebkę z dłuższym paskiem

Jeżeli chcesz...
ukryć "nadprogramowe" kilogramy
- jeżeli Twoim celem jest odwrócenie uwagi od torsu, wtedy wybierz torebkę dużą na długim pasku
- a jeżeli nie chcesz się chwalić dolną częścią sylwetki to wybierz dużą torbę na krótkich ramiączkach

wydłużyć sylwetkę od pasa w górę i nogi
-nada się do tego większa torebka z krótkimi rączkami

wydłużyć tors
-potrzebna Ci więc torebka na długim pasku

dodać sobie parę kilogramów
- noś zaokrągloną małą lub bardzo małą torebkę

Kilka prostych trików, a tyle korzyści. Znacie jeszcze jakieś inne sztuczki dziewczyny? Macie jakieś swoje "magiczne" zastosowana torebek?







Zdjęcia torebek pochodzą stąd :   http://www.encore4u.pl/
W Encore4U znajdziesz szeroki wybór i dobrą jakość! :)


6 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że torebka może mieć wpływ na naszą figurę!

    beneaththeblanket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. co za nowość :D w życiu bym się nie spodziewała, że kształt i rozmiar torebki może optycznie skorygować figurę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, całkiem zaskakujące ;) a mało osób zwraca na to uwagę! :)

      Usuń
  3. Bardzo dobry post. Ja jakoś nigdy nie zwracałam uwagi na kształt torebki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem bardzo niska i niestety większość torebek się dla mnie nie nadaje. Są po prostu duże i jak założę na ramię nawet taką przeciętnej wielkości to zasłania mi cały bok i pół pleców :D Wygląda to komicznie. Niestety mniejsze torebki rzadko która firma robi - alb duże albo całkiem małe. Nic po środku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatne porady! Nawet nie wiedziałam, że torebka ma jakikolwiek wpływ na naszą figurę, a tu proszę - takie wielkie znaczenie!
    Dzięki Tobie już wiem, że nie powinnam nosić malutkich torebek, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń